Mrtvi kut

Da bih vam zornije prikazao o čemu je riječ izradio sam animaciju.
Najjednostavnije je pojasniti mrtvi kut na primjeru:
- Želimo se prestrojiti u lijevu traku
- Lijevom trakom dolazi vozilo
- Pratimo ga u unutarnjem i vanjskom lijevom retrovizoru
- U jednom trenutku ne vidimo vozilo u retrovizorima
- Ako okrenemo glavu i pogledamo dijagonalno kroz prozor na zadnjim lijevim vratima vidjet ćemo ga
- Ako duže vrijeme pratimo situaciju u lijevoj traci pomoću retrovizora i sigurni smo da nema opasnosti od nadolazećeg vozila mi zapravo ne moramo gledati mrtvi kut (mada preporučujem jer opreza u prometu nikad dosta)
- Ako se vozimo duže vrijeme svojom srednjom trakom i odjednom shvatimo da na sljedećem raskrižju moramo skrenuti lijevo, a nismo dovoljno dugo pratili situaciju u lijevoj traci osim provjere u retrovizorima moramo napraviti i provjeru mrtvog kuta
- U autoškoli ste dužni napraviti svaku i kompletnu provjeru prije nego započnete izvoditi radnju
Najčešće pogreške kandidata
Ne prate dovoljno situaciju u retrovizorima (nemaju naviku koristiti retrovizore)
Ne provjeravaju mrtve kuteve
Istovremeno okreću glavu i volan
Okretom glave ne provjeravaju mrtve kuteve, već okrenu glavu i prate situaciju u susjednoj traci, zbog toga gube pravac vožnje i ne prate situaciju ispred svog vozila.
Comments (1)
Ovo je velik problem.
Ne znam što uopće trebam pratiti ili koliko dugo, je li dovoljno na sekundu pogledati sve tri provjere ima li koga i prestrojiti se ili skrenuti?