
Promjena kotača je jednostavan postupak i trebao bi ga znati izvesti svaki vozač.
Učestalom pojavom bušenja guma na parkiranim autima, puknuća guma na autoputovima ili jednostavnog ispuhivanja gume, cestovne službe dobivaju previše poziva zbog 10-minutnog postupka koji ne iziskuje veliku fizičku snagu.
U autoškolama vas neće to učiti, što je možda pogreška u cijelom sustavu, ali ovdje imate priliku naučiti kako se taj postupak izvodi.
Probušenu ili nevaljanu gumu mijenjamo rezervnom koju sadrži većina automobila mada ona nije dio standardne obavezne opreme. Svaki automobil ima ispod tepiha u prtljažnom prostoru ima poseban utor u kojem se nalazi sav potreban alat za promjenu kotača uključujući i dizalicu i naravno rezervni kotač. Na nekim vozilima rezervni kotač nalazi se ispod samog automobila.
Bilo bi dobro da povremeno provjeravate tlak rezervne gume. On s vremenom može pasti, pa vam se može dogoditi da je rezervna guma neupotrebljiva u trenutku kada vam najviše treba!
Komentari