Instruktor vožnje

Najčešće pogreške kandidata za vozača na vozačkom ispitu iz predmeta Upravljanje vozilom

Provjera prometnih uvjeta

- vjerojatno najčešća pogreška kandidata

- provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave - prevjere mrtvog kuta

-morate provjeriti prometne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom

Oduzimanje prednosti

- prekasno uočavanje vozila

- kriva procjena

- kada vozilo koje je u prednosti uspori zbog vašeg vozila smatra se da ste mu oduzeli prednost

Gašenje vozila

- najčešći je razlog gašenja vozila kretanje u krivoj brzini

- prilikom dizanja papučice spojke nedovoljno zadržavanje papučice u momentu prijenosa sile

- nedovoljno gasa - nedovoljno snage

Doticaj rubnog kamena (renzola)

-prilikom desnog skretanja zadnji kotači rade manji luk nego prvi - doticaj rubnog kamena zadnjim desnim kotačem

- prilikom parkiranja

- prilikom polukružnog okretanja uz pomoć desne bočne ulice - potrebno je spustiti desni vanjski retrovizor i kontrolirati udaljenost zadnjeg desnog kotača i rubnog kamena

Nepoštivanje semafora

- prekasno uočavanje

- intenzivno kočenje

- prelazak zaustavne crte

- neuočavanje dopunske zelene strelice

- na dopunskoj zelenoj strelici neprovjeravanje prometnih uvjeta

- negledanje semafora do kraja

Nepoštivanje prometnog znaka

- nepotpuno zaustavljanje vozila na znaku stop

- neuočavanje prometnog znaka

- vožnja u zabranjeni smjer

- neprovjeravanje prometnih uvjeta na znaku trokut

Parkiranje

- neprovjeravanje prometnih uvjeta

- prilikom vožnje unazad negledanje unazad

- nasilan ulazak u parkirno mjesto- nestajanje kada je vozilo preblizu drugog vozila

- doticaj rubnog kamena

- prilikom izlaska iz parkirališnog mjesta vožnjom unazad negledanje prednjeg kraja vozila - prednji kraj vozila preblizu lijevom parkiranom vozilu

Bočni razmak

- prilikom prolaska - zaobilaženja parkiranih vozila sa desne strane nedovoljna udaljenost do vozila - preporuka: vozila zaobilaziti na udaljenosti otvorenih vrata

- prilikom zaobilaženja pješaka premala udaljenost

Neprilagođena brzina

- potrebno je brzinu vožnje prilagoditi prometnoj situaciji, vremenskim uvjetima, stanju kolnika, vozilu i svojim vozačkim mogućnostima

- prilikom skretanja

- prilikom parkiranja

- prilikom polukružnog okretanja

Kočenje

- iznenadno

- preintenzivno

- prekasno

Skretanje u pogrešnu prometnu traku

- na raskrižju kada dvije prometne trake skreću u dvije prometne trake potrebno je nastaviti skretanje svojom prometnom trakom

Nepropuštanje pješaka

- prekasno uočavanje pješaka

- neuočavanje pješaka

- nekorektan odnos prema pješacima

Puna crta

- najčešće prilikom prestrojavanja

Prekasno reagiranje

- na pogreške drugih sudionika u prometu

Neprovjeravanje glavne desne bočne ceste

- na raskrižju cesta iste važnosti neprovjeravanje glavne desne bočne ceste

Skretnje lijevo iz jednosmjerne ulice

- prilikom skretanja lijevo iz jednosmjerne ulice nepribližavanje lijevom rubu ceste

Prespora vožnja

- potrebno je da brzina vožnje bude uobičajena

- voziti u potrebnom stupnju prijenosa

Kretanje na uzbrdici

- auto krene unazad

- mjenjač ostane u drugoj brzini

- gašenje auta

Add Comment

* Required information
5000
Captcha Image

Comments (19)

Sort By
Topic: Najčešče pogreške kamdidata na vozačkom ispitu
4/5 (7)
 
Gravatar
New
Antonio Ščetarić
Gravatar
2
3
Sep 2021
Antonio Ščetarić (Križevci, Hrvatska) says...

I naravno da sam pao vožnju drugi put, jer mi budala izletio ispred mene prije zebre i ja nisam vidio pješaka koji se kretao zrebrom unatoč tome što su auti prolazili... koliki degen moraš biti...

Gravatar
New
Lela
Gravatar
2
0
Sep 2021
Lela (Zagreb, Hrvatska) says...

Pozdrav, zanima me koliko se čeka nakon pada na ponovni izlazak na ispit, može li se to kako ubrzati?

Gravatar
New
Lela
Gravatar
2
0
Sep 2021
Lela (Zagreb, Hrvatska) says...

Lela123

Gravatar
New
svijetlana
Gravatar
1
0
Sep 2021
svijetlana (Đuveđ, Hrvatska) says...

još nigdje nisam vidjela ovakav razlog za pad kao sto ga ja imam, naime držala sam kvačilo predugo kad bi mijenjala brzine, i dok sam učila voziti možda sam ukupno 5 puta bila u 3 brzini (to je i zbog velikih gužva u prometu po ljeti) ali ovo ne može u potpunosti biti moja greška, instruktor mi nikad nije objasnio da to što radim je krivo, a na ispitu ispitivač je odmah to primijetio i objasnio mi je da je to loše za auto i opasno u prometu.

da barem postoji način da mogu radi ovog tužiti autoškolu jer su me krivo učili i sad imam samo 3 dodatna sata da to usvojim što sam trebala još prije 2 mj. znat.

I još jedna stvar za HAK, nemojte govoriti ljudima koji nose leće da ne smiju nositi naočale za sunce tijekom vožnje, da navodno vidim puno gore s naočalama nego bez njih.

ja sam imala zahvat na oba oka i nosim leće kao jedino korekcijsko vidno pomagalo koje pomaže za moju očnu bolest i ne želim da mi tijekom vožnje jer škiljim zbog sunca padne leća od 800 kn ili još gore da me oslijepi svijetlo pa da ne vidim promet, itd.

kažite da mi morate gledati oči tijekom ispita, oke, ali nemojte lagati i širit lažne informacije.

Gravatar
New
Antonia Šimetić
Gravatar
1
11
Jun 2021
Antonia Šimetić (Dubrovnik, Hrvatska) says...

Pozdrav, pala sam voznju danas drugi put.. Sitacija je skretanje lijevo na velikom raskrizju sa semaforima, ja skrecem lijevo i pratim traku iz suprotnog smjera koja ide ravno, tj.vozila u toj traci, i jedno auto je bilo u traci za desno, ne za ravno vec za desno, i traka za ravno je bila prazna, znaci nemam koga pustit da prode, ja sam krenila da na kraju bi taj auto koji je bio u desnoj traci kako se zaletio naglo skrenio u traku za ravno, a ja sam se nasla u raskrizju kad se on zaletio, i odma sam znala da je to pad radi oduzimanja prednosti,ja sam gledala imam li prostora zaustavit se da bi on prosao, ali dok ja sam skuzila da nemam, vec moram po gasu, ja taman da cu dodat gasa, instruktor je dodao gasa, ali kad sam ja kretala u toj traci nije bilo nikoga, vec kad sam ja vec bila u raskrizju auto se naglo prestrojio u traku za ravno.. I ispitivac mi rekao da se skoncentriram dalje, odma mi je bilo u glavi sigurno ce se vidjet na kameri da je auto bilo u desnoj traci kad sam ja kretala, i da mi je traka za ravno bila slobodna, DA NECU BIT KRIVA.. Da mi bi nakon 2-3min voznje rekao da skrenem na jedan parking i iskljucim se iz prometa jer je parking bio pun, i gledao je kameru i rekao kao da me ne moze pustit jer se vidi da taj auto koci, da sam mu oduzela prednost, da je gledao moze li se kako izvuci prolaznost, ali da ne moze.. I okej ja sam tu rekla da je to auto bilo u traci za desno, da kad sam ja kretala nikog nije bilo u traci za ravno da ga propustim, da kad sam ja vec krenila taj auto se naglo prestrojio i ja mu oduzela prednost, ugl nije se uvazilo.. Poslije me instruktor zove sta mi je bilo ovo ono, da on nije ni skuzio sta se desilo, da je vidio da je traka bila prazna, i samo je skuzio odjednom bijeli auto kako se zaletio prema meni koja sam bila u raskrizju, i kad sam ja pitala da ne kuzim kako je to pad jer nije bilo nikog u traci, vec da se odjednom prestrojio u drugu traku.. on meni kaze DA SE NA KAMERI NE VIDI TAJ DIO KAD JE AUTO BIO U DESNOJ TRACI, VEC SE VIDI SAMO KAD JE VEC BIO U TRACI ZA RAVNO I DA SE ZALETIO, mene sad zanima ko tu koga zajebava, ja sam ruknila jer se ne vidi da je traka bila prazna, i da sam ja krenila jer je bila prazna.. NE IDE MI U GLAVU KAKVE SU TO KAMERE KOJE NEMAJU VELIKI DOMET I PREGLEDNOST STO SE TOCNO DESAVA U VOZNJI, VJERUJEM DA BIH PROSLA DA SE VIDJELO.. Nije ni cudo sto ljudi padaju ko kruske kad kamera ocito ima domet 5-10m ispred vozila.. A ne cjelokupnu sliku vozaca.. Probala sam traziti koji je domet kamera, ali nigdje ne pise.. Ja smatram da nisam kriva, ali eto, samo dijelim iskustvo..

Gravatar
New
Dalibor
Gravatar
1
23
Mar 2021
Dalibor (Zagreb, Hrvatska) says...

Molim vas da mi netko objasni po kojem zašto sam pao vozački ispit, na jedno velikom parkiralištu, rečeno mi je da parkiram vozilo u natrag,isključiim se iz prometa desnim žmigavcem i stanjem, upalnim četiri žmigava,i parkiram vozilo propisno da se sa svake strane mogu otvoriti vrata,nakon što sam stao i parkirao, možda nekih 5 10 sekunda vratim vozilo nekih 20 cm u rikverc jer je bilo dosta mjesta izad,na to će meni ispitivači, pali ste ispit, vozilo vam se vratilo u nazad,i ja mu kažem da sam ja namjerno vratio još vozilo u natrag jer ima mjesta još izad mene, a on će na to, viste zaustavili vozilo, i nastavili parkiranje što se ne tolerirao, a da sam ja ostao u prvom položaju gdje sam parkirao to bi bilo dovoljno da prođem ispit, eto sad se sami za pitajte, ko je ovde lud.

Gravatar
New
helena
Gravatar
1
37
Dec 2020
helena (Zagreb, Hrvatska) says...

Pozdrav svima, danas sam pala na ispitu vožnje, naime trebala sam skrenuti lijevo na raskrizju sto sam i ucinila, uzela sam manji luk i ostala u lijevoj traci i tako nastavila voznju po ogranicenju-razlog pada je sto se nisam prebacila u desnu traku. Trazila sam sluzbeno pravilo gdje takvo sto pise, no nisam ga nasla, nasla sam za pravilo voznje desnom trakom na autocesti. Takoder me zanima je li greska ako skrecem desno i sjecem pjesacku stazu i biciklisticku stazu to sto nisam provjerila, jer ja sam vidjela da nema apsolutno nikoga. Hvala na odgovoru.

Gravatar
New
Noname
Gravatar
1
25
Jul 2020
Noname (Zagreb, Hrvatska) says...

Danas sam polagala ispit, ali pala sam. Razlog pada: pre rane provjere (nije mi jasno jer sam ih stalno radila), veliki lukovi skretanja, na kružnome toku sam čekala da auto da žmigavac da znam mogu li krenuti (problem je bio što sam stala)

Gravatar
New
Dragana123
Gravatar
1
57
Jan 2020
Dragana123 (Zagreb, Hrvatska) says...

Pozdrav. Danas sam pala ispit po drugi put. Prvi put nisam vidjela pjesaka i to je u redu da sam pala. Ali danas sam sve dobro vozila, to je rekao i ispitivač. Rusio me samo zato jer se nisam polukruzno okrenula iz prve nego iz druge (isla sam u rikverc pa opet naprijed) . I to se dogodilo na praznom parkingu, nisam nikog ugrozila. Na kraju krajeva, okrenula se jesam. Instruktor je rekao da je voznja bila za prolaz i trebala sam proc ali da je bolje da se ne zalim jer necu pobjediti. Sto sad uciniti?

Gravatar
New
Jadranka
Gravatar
1
52
Dec 2019
Jadranka (Zagreb, Hrvatska) says...

Ispitivači su pretihi pa neznaju točno objasniti kuda treba voziti ..te zbunije razgovorom sa instruktorom..

A još gore je što instruktor ne priprema dovoljno za ispit vožnje...

Žalosno ali istinito

Gravatar
New
Pipi
Gravatar
1
13
Nov 2019
Pipi (Slavonski Brod, Hrvatska) says...

Zanima me zasto ruse a kazu dobro voziz i ozbiljan si u voznji al nemoze te pustit. I sto ako se dva puta ugasi auto a treci put ugasi naglim kocenjem jer mi zena izleti 50 m od pjesackog i nabija da ima djecu ili sporo voziz ili przo i da je on pomogo

Gravatar
New
Edin
Gravatar
1
18
Apr 2019
Edin (Sarajevo, Bosnia and Herzegovina) says...

Evo danas sam upravo pao 2 put iz voznje, bas iz ovog navedenog 1 put ivicnjak nagazio 2 put parking....

Gravatar
New
Roberta
Gravatar
1
20
Apr 2019
Roberta (Čakovec, Hrvatska) says...

Mene zanima gdje stoji (Zakon, propisi....) da kod skretanja u desno iz ulice s pravom prvenstva - nema vozila koja dolaze iz suprotnog smjera, nema pješaka na zebri- znaci nigdje nikakvog razloga za zaustavljanje- treba iz 3. brzine staviti u 2. To je bio razlog zbog kojeg je ispitivac rušio kandidata na ispitu iz vožnje. Objasnjenje je bilo da uvijek kod skretanja treba staviti u drugu brzinu. ::

Gravatar
New
Vesna
Gravatar
1
165
Mar 2019
Vesna (Koprivnica, Hrvatska) says...

Poštovani,imam jako veliku tremu pred ispit iz vožnje,naime testove i prvu pomoć riješila sam bez problema ali bojim se da kod same vožnje ne zeznem jer nekada vozim ok a ima dana da sam loša,i tu se komiram.Iače uskoro ću imati 60 godina i eto nikada nije kasno ali mogu reći da je,samo sada sam se uvalila i mora se izvaditi iz toga.Zbilja ali zbilja želim voziti automobil,svjesna sam da mi treba puno vise nego mladim kandidatima.Baš se osjećam jako Lowe,kako da si pomognem?poz

Gravatar
New
tanja
Gravatar
1
25
Feb 2019
tanja (Zagreb, Hrvatska) says...

pozdrav! samo da Vas pitam da li je greska pri polaganju ispita ne voziti u 3 brzini.naime jucer sam polagala i ispitivac mi je non stop govorio da vozim u 3 i time mi stvorio pritisak zbog kojega je naravno poslje usljedio i pad.moram napomeniti da sam vozila naseljem gdje je najveca dopustena brzina bila 40.po mome se sve to moglo odvesti u drugoj tako da me zanima da li je to zbilja toliko velika greska da sam zbog toga, kako kaze ispitivac dobila puno tockica-valjda minusa.

Gravatar
New
Karlo Rotim
Gravatar
1
36
Jan 2019
Karlo Rotim (Zagreb, Hrvatska) says...

Danas sam pao viznju zbog ne peovjeravanja uvjeta na znaku trokut, iako je bilo prazno raskrizje, nisam usporio i bolje sagledao situaciju, te sam zbog toga pao. Ne mogu reci da nije veliku ulogu igrala trema i ne spavanje poslu noc zbog stresa. Ispitivac je bio sasvim korektan, ne mogu se stvarno pozaliti na covjeka, ali, ja nisam bio smiren kao na voznjama sa instruktorom koje su bile vec od 20-og sata savrsene. Islitivac mi je rekao da mi je tehnika i vise nego savrsena, samo nisam bio dovoljno smiren i oprezan. Nadam se da ce drugi put proci bolje :D

Gravatar
New
Kika
Gravatar
1
35
Jul 2018
Kika (Split, Hrvatska) says...

Onaj tko padne na vozačkom ispitu, uvjek će nać način da okrivi nekog drugog za svoje neznanje i nesposobnost.

Ovo su super savjeti. Pomoglo je, jer je sažeti na jednom mjestu. Treba paziti, ne samo da dobijemo potvrdu da smo položili, nego da danas - sutra ne ugrožavamo sebe i druge u prometu.

Gravatar
New
Marija
Gravatar
1
246
May 2018
Most Likes
Marija (Zagreb, Hrvatska) says...

I da znaš perfektno vozit, nace se debil koji če te srušit.Gamad HAK i vaši ispitivači.!

Gravatar
New
smajil sinanovic
Gravatar
1
88
Feb 2018
First Poster
smajil sinanovic (Tuzla, Hrvatska) says...

kako poloziti najlakse

 
Page 1 of 1
 
 
 

Izbornik