Provjera prometnih uvjeta
- vjerojatno najčešća pogreška kandidata
- provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave - prevjere mrtvog kuta
-morate provjeriti prometne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom
Comments (30)
Da li je ispitivač na testu UV dužan upoznati ispitanika prije ili nakon vožnje o njegovim pravima na žalbu u slučaju ne prolaska ispita upravljanja osobnim vozilom B kategorije. Naime pravo na žalbu ispitanik ima odmah nakon završenog ispita odnosno najkasnije 90 minuta nakon ispita i to pisanim putem.
Da li se gleda sveukupna slika sposobnosti mladog vozača na ispitu vožnje ili je nakon 4 stajanja na znak STOP i greška na jednom preglednom križanju sa znakom STOP kroz koji prođeš najmanjom brzinom jer je izdaleka vidljivo da ti nitko ne dolazi sa nijedne strane .......razlog za PAD. Do tog trenutka u 20 minuta vožnje ispit je prošao bez prigovora.
Po zakonu svugdje u svijetu auto da se ugasi je normalno i nebi smijeli oborit nikog na tom.!!!U Eu je dozvoljeno a sta ste onda vi?
Pao prvi ispit, imao dva prestrojavanja u lijevu traku, jedno radi polukruznog okretanja i drugo radi obilaska parkiranih vozila nasred ceste, di sam u oba puta presporo se kretao i, naravno jer svi moraju voziti 50 iznad ogranicenja, skoro zavrsio sa autom u straznjici. Treca greska je bila na pjesackom, prelazi 100+ ljudi i ja stojim i cekam i cekam. Kad se svi napokon rasciste krenem ja par centimetra i evo jos jednog od niotkud. Mislim da sam za desetinku brze reagirao od instruktorice i stao svojim kocenjem da ga pustim. Tu sam vec bio na jako tankoj niti izmedju prolaska i pada. Dodjemo kasnije na parkiranje u rikverc desno, i specijalac zakacim rubnjak. Tragedija. :')
Kćer mi je pala na ispitu zbog ubacivanja i krivu brzinu
Kako joj je to već treći auto, nije ni čudno, jer je i ovaj skela tek treći put i odmah mi je rekla da ima neki čudan tvrdi mjenjač. Je li to pogreška za pad?
Pozz,nisam prosao na ispitu jer na poligonu dok sam odradjivao nisam zakopcao kacigu
Dali je to za pad?znaci samo to
Prekoracenje brzine za 10-15km/h je diskreditirajuca pogreska (na ravnici - nije bilo nekih ugrozavajucih radnji)?
Pozdrav
Danas sam polagala i prošla iz prve (kao i testove). Potrebno je biti koncentriran, imat dovoljno znanja o prometnim propisima i poštivati naučena pravila. Instruktor je jako bitan naravno, moj je bio izvrstan!
Ispitivač je na kraju rekao da sam položila i da vidi da imam potrebno znanje te da su se minimalne greške koje sam i napravila, napravljene zbog treme i, što je najbitnije, nisu ugrozile nikog u prometu.
Poanta ove objave je da ne vjerujem te priče da je nekog bacilo samo da zarade i slično, bacaju zbog greški i moje mišljenje je da bi trebali biti i stroži jer se tu radi o životima.
:)
Danas sam pala ispit jer sam po ispitivacu pre kratko stajala na stop znaku -trebala sam cca 15 sec. Dali je to uredu???
Kak polozit vozacki
Je li vožnja 10 km/h prespora u zoni 10 i je li voznja 60 km/h prespora kada je ogranicenje na brzoj cesti 60 (iz nekog razloga)?
Pala sam danas jer sam "ugrožavala" promet svojom sporom voznjom. Nije mi jasno. Meni je bilo rečeno da se neće ocjenjivati brzina, da moram voziti po pravilima.
Na brzoj sam cesti otišla u petu brzinu kada je ograničenje postalo 90, a izvan brze ceste sam bar 4-5 puta bila u trećoj brzini. Je li se stvarno smije srušiti ispitivača ako ga određen broj automobila zaobiđe? Ne znam sada kako da vozim na idućem ispitu pa pitam. Sva sam pravila ispoštovala, okretala sam glavu svaki put kad je trebalo, samo mi se na uzbrdici dva puta ugasio motor, no to je rekao da nema veze.
Koliko puta se smije ugasiti vozilo bez da se padne ispit?
I naravno da sam pao vožnju drugi put, jer mi budala izletio ispred mene prije zebre i ja nisam vidio pješaka koji se kretao zrebrom unatoč tome što su auti prolazili... koliki degen moraš biti...
Pozdrav, zanima me koliko se čeka nakon pada na ponovni izlazak na ispit, može li se to kako ubrzati?
Lela123
još nigdje nisam vidjela ovakav razlog za pad kao sto ga ja imam, naime držala sam kvačilo predugo kad bi mijenjala brzine, i dok sam učila voziti možda sam ukupno 5 puta bila u 3 brzini (to je i zbog velikih gužva u prometu po ljeti) ali ovo ne može u potpunosti biti moja greška, instruktor mi nikad nije objasnio da to što radim je krivo, a na ispitu ispitivač je odmah to primijetio i objasnio mi je da je to loše za auto i opasno u prometu.
da barem postoji način da mogu radi ovog tužiti autoškolu jer su me krivo učili i sad imam samo 3 dodatna sata da to usvojim što sam trebala još prije 2 mj. znat.
I još jedna stvar za HAK, nemojte govoriti ljudima koji nose leće da ne smiju nositi naočale za sunce tijekom vožnje, da navodno vidim puno gore s naočalama nego bez njih.
ja sam imala zahvat na oba oka i nosim leće kao jedino korekcijsko vidno pomagalo koje pomaže za moju očnu bolest i ne želim da mi tijekom vožnje jer škiljim zbog sunca padne leća od 800 kn ili još gore da me oslijepi svijetlo pa da ne vidim promet, itd.
kažite da mi morate gledati oči tijekom ispita, oke, ali nemojte lagati i širit lažne informacije.
Pozdrav, pala sam voznju danas drugi put.. Sitacija je skretanje lijevo na velikom raskrizju sa semaforima, ja skrecem lijevo i pratim traku iz suprotnog smjera koja ide ravno, tj.vozila u toj traci, i jedno auto je bilo u traci za desno, ne za ravno vec za desno, i traka za ravno je bila prazna, znaci nemam koga pustit da prode, ja sam krenila da na kraju bi taj auto koji je bio u desnoj traci kako se zaletio naglo skrenio u traku za ravno, a ja sam se nasla u raskrizju kad se on zaletio, i odma sam znala da je to pad radi oduzimanja prednosti,ja sam gledala imam li prostora zaustavit se da bi on prosao, ali dok ja sam skuzila da nemam, vec moram po gasu, ja taman da cu dodat gasa, instruktor je dodao gasa, ali kad sam ja kretala u toj traci nije bilo nikoga, vec kad sam ja vec bila u raskrizju auto se naglo prestrojio u traku za ravno.. I ispitivac mi rekao da se skoncentriram dalje, odma mi je bilo u glavi sigurno ce se vidjet na kameri da je auto bilo u desnoj traci kad sam ja kretala, i da mi je traka za ravno bila slobodna, DA NECU BIT KRIVA.. Da mi bi nakon 2-3min voznje rekao da skrenem na jedan parking i iskljucim se iz prometa jer je parking bio pun, i gledao je kameru i rekao kao da me ne moze pustit jer se vidi da taj auto koci, da sam mu oduzela prednost, da je gledao moze li se kako izvuci prolaznost, ali da ne moze.. I okej ja sam tu rekla da je to auto bilo u traci za desno, da kad sam ja kretala nikog nije bilo u traci za ravno da ga propustim, da kad sam ja vec krenila taj auto se naglo prestrojio i ja mu oduzela prednost, ugl nije se uvazilo.. Poslije me instruktor zove sta mi je bilo ovo ono, da on nije ni skuzio sta se desilo, da je vidio da je traka bila prazna, i samo je skuzio odjednom bijeli auto kako se zaletio prema meni koja sam bila u raskrizju, i kad sam ja pitala da ne kuzim kako je to pad jer nije bilo nikog u traci, vec da se odjednom prestrojio u drugu traku.. on meni kaze DA SE NA KAMERI NE VIDI TAJ DIO KAD JE AUTO BIO U DESNOJ TRACI, VEC SE VIDI SAMO KAD JE VEC BIO U TRACI ZA RAVNO I DA SE ZALETIO, mene sad zanima ko tu koga zajebava, ja sam ruknila jer se ne vidi da je traka bila prazna, i da sam ja krenila jer je bila prazna.. NE IDE MI U GLAVU KAKVE SU TO KAMERE KOJE NEMAJU VELIKI DOMET I PREGLEDNOST STO SE TOCNO DESAVA U VOZNJI, VJERUJEM DA BIH PROSLA DA SE VIDJELO.. Nije ni cudo sto ljudi padaju ko kruske kad kamera ocito ima domet 5-10m ispred vozila.. A ne cjelokupnu sliku vozaca.. Probala sam traziti koji je domet kamera, ali nigdje ne pise.. Ja smatram da nisam kriva, ali eto, samo dijelim iskustvo..
Molim vas da mi netko objasni po kojem zašto sam pao vozački ispit, na jedno velikom parkiralištu, rečeno mi je da parkiram vozilo u natrag,isključiim se iz prometa desnim žmigavcem i stanjem, upalnim četiri žmigava,i parkiram vozilo propisno da se sa svake strane mogu otvoriti vrata,nakon što sam stao i parkirao, možda nekih 5 10 sekunda vratim vozilo nekih 20 cm u rikverc jer je bilo dosta mjesta izad,na to će meni ispitivači, pali ste ispit, vozilo vam se vratilo u nazad,i ja mu kažem da sam ja namjerno vratio još vozilo u natrag jer ima mjesta još izad mene, a on će na to, viste zaustavili vozilo, i nastavili parkiranje što se ne tolerirao, a da sam ja ostao u prvom položaju gdje sam parkirao to bi bilo dovoljno da prođem ispit, eto sad se sami za pitajte, ko je ovde lud.
Pozdrav svima, danas sam pala na ispitu vožnje, naime trebala sam skrenuti lijevo na raskrizju sto sam i ucinila, uzela sam manji luk i ostala u lijevoj traci i tako nastavila voznju po ogranicenju-razlog pada je sto se nisam prebacila u desnu traku. Trazila sam sluzbeno pravilo gdje takvo sto pise, no nisam ga nasla, nasla sam za pravilo voznje desnom trakom na autocesti. Takoder me zanima je li greska ako skrecem desno i sjecem pjesacku stazu i biciklisticku stazu to sto nisam provjerila, jer ja sam vidjela da nema apsolutno nikoga. Hvala na odgovoru.
Danas sam polagala ispit, ali pala sam. Razlog pada: pre rane provjere (nije mi jasno jer sam ih stalno radila), veliki lukovi skretanja, na kružnome toku sam čekala da auto da žmigavac da znam mogu li krenuti (problem je bio što sam stala)
Pozdrav. Danas sam pala ispit po drugi put. Prvi put nisam vidjela pjesaka i to je u redu da sam pala. Ali danas sam sve dobro vozila, to je rekao i ispitivač. Rusio me samo zato jer se nisam polukruzno okrenula iz prve nego iz druge (isla sam u rikverc pa opet naprijed) . I to se dogodilo na praznom parkingu, nisam nikog ugrozila. Na kraju krajeva, okrenula se jesam. Instruktor je rekao da je voznja bila za prolaz i trebala sam proc ali da je bolje da se ne zalim jer necu pobjediti. Sto sad uciniti?