Provjera prometnih uvjeta
- vjerojatno najčešća pogreška kandidata
- provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave - provjere mrtvog kuta
-morate provjeriti prometne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom
Komentari (6)
Poštovani, danas sam pao vožnju za A kategoriju. Razlog je što sam 2x prikočio kod semafora. Prvi puta jer je bilo crveno pješacima pa sam očekivao da bi se ubrzo moglo upaliti žuto svijetlo i da auto od autoškole neće stići proći za menom. Drugi puta, skrećem na semaforu desno, auto iz ulice nasuprot mene dolazi i skreće lijevo. Ja imam prednost, ali kočim i propuštam ga jer je prilazio nešto većom brzinom od uobičajene (na motoru sam više oprezan). Zbog ta 2 kočenja sam pao, sve ostalo je bilo odlično, da li je to valjan razlog za pad?
Koliko vidim već na prvom kočenju ste napravili diskreditirajuću grešku gdje ste kočili dok je pješacima bilo upaljeno crveno svjetlo, a Vama naravno zeleno zbog straha da vozilo autoškole ne bi stiglo proći. Za vozilo autoškole vas ne bi trebalo biti briga jer ako ne uspiju proći kroz semafor sa vašim instruktorom ste već prije dogovorili postupak.
Poštovani ako je tijekom cijele vožnje sve u redu napravljeno,jedino tijekom vožnje kroz nadvožnjak 56 na sat a dozvoljeno je 50 jedina greška i padam ispit da li se moglo to pregledati hvala L.p
Vjerojato mislite "progledati kroz prste"?..Naravno da može..ali nisam još čuo da bi se to i dogodilo..
Poštovani,ako se nismo dovoljno približili lijevom rubu ceste prilikom skretanja lijevo iz jednosmjerne ulice,dali je to automatski pad ispita, ili je dozvoljeno ispravljanje greške , na način da se ponovi radnja ?
Zahvaljujem unaprijed.
Automatski je pad..
Po meni, to je premala greška za pad..ali ne možemo to promjeniti..