Provjera prometnih uvjeta
- vjerojatno najčešća pogreška kandidata
- provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave - provjere mrtvog kuta
-morate provjeriti prometne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom
Komentari (8)
Postovani
Moja majka je danas pala voznju. Razlog pada je bio da je "previse plitko usla u raskrizje" na krizanju je trebala skrenuti lijevo i preplitko je usla u raskrizje. Da li je moguce da je zbog toga rusena? Nije imala nitit jednu drugu gresku. Niti joj je objasnjeno niti jednim drugim argumentom. Da li se negdje moze prijaviti problem i da se pregleda njezina voznja. Ovo je stvarno razlog za smijat se.
Kandidat za vozača ima pravo prigovora na ocjenu ovlaštenog ispitivača. Prigovor se podnosi odmah nakon završetka ispita, a najkasnije u roku 90 minuta od priopćenja ishoda ispita. Prigovor uložen izvan propisanog roka neće se razmatrati.
Prigovor se može podnijeti osobito ako:
-za provedbu ispita nisu bili osigurani svi uvjeti utvrđeni propisom o vozačkim ispitima,
- ovlašteni ispitivač nije ispravno vrednovao odgovore kandidata na testu iz Prometnih propisa i sigurnosnih pravila,
- ovlašteni ispitivač nije objektivno procijenio i ispravno vrednovao elemente vožnje na ispitu iz Upravljanja vozilom prema Ispitnom listu, u koji kandidat ima pravo uvida,
- ovlašteni ispitivač nije u skladu s ispitnim kriterijima vrednovao teorijski ili praktični dio ispita iz nastavnog predmeta Pružanje prve pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći,
- postupci ovlaštenog ispitivača prema kandidatu nisu tijekom ispita bili u skladu s propisima ili normama ponašanja.
Ovlašteni ispitivač dužan je napisati službenu zabilješku, koja sadrži odluku o prigovoru kandidata neposredno nakon podnošenja prigovora, najkasnije sat vremena od trenutka ulaganja prigovora.
Protiv odluke ovlaštenog ispitivača o prigovoru kandidat ima pravo žalbe Hrvatskom autoklubu u roku osam dana. Žalbe podnesene izvan utvrđenog roka neće se razmatrati.
Odluku po žalbi Hrvatski autoklub mora donijeti i dostaviti podnositelju žalbe u roku od 30 dana od dana podnošenja žalbe. U slučaju da kod rješenja žalbe Hrvatski autoklub usvoji žalbu, organizirat će se za kandidata novi ispit pred posebnim povjerenstvom.
Poštovani, danas sam pao vožnju za A kategoriju. Razlog je što sam 2x prikočio kod semafora. Prvi puta jer je bilo crveno pješacima pa sam očekivao da bi se ubrzo moglo upaliti žuto svijetlo i da auto od autoškole neće stići proći za menom. Drugi puta, skrećem na semaforu desno, auto iz ulice nasuprot mene dolazi i skreće lijevo. Ja imam prednost, ali kočim i propuštam ga jer je prilazio nešto većom brzinom od uobičajene (na motoru sam više oprezan). Zbog ta 2 kočenja sam pao, sve ostalo je bilo odlično, da li je to valjan razlog za pad?
Koliko vidim već na prvom kočenju ste napravili diskreditirajuću grešku gdje ste kočili dok je pješacima bilo upaljeno crveno svjetlo, a Vama naravno zeleno zbog straha da vozilo autoškole ne bi stiglo proći. Za vozilo autoškole vas ne bi trebalo biti briga jer ako ne uspiju proći kroz semafor sa vašim instruktorom ste već prije dogovorili postupak.
Poštovani ako je tijekom cijele vožnje sve u redu napravljeno,jedino tijekom vožnje kroz nadvožnjak 56 na sat a dozvoljeno je 50 jedina greška i padam ispit da li se moglo to pregledati hvala L.p
Vjerojato mislite "progledati kroz prste"?..Naravno da može..ali nisam još čuo da bi se to i dogodilo..
Poštovani,ako se nismo dovoljno približili lijevom rubu ceste prilikom skretanja lijevo iz jednosmjerne ulice,dali je to automatski pad ispita, ili je dozvoljeno ispravljanje greške , na način da se ponovi radnja ?
Zahvaljujem unaprijed.
Automatski je pad..
Po meni, to je premala greška za pad..ali ne možemo to promjeniti..