Najčešće pogreške kandidata za vozača na vozačkom ispitu

Provjera prometnih uvjeta

- vjerojatno najčešća pogreška kandidata

- provjera se sastoji od pogleda u unutarnji retrovizor, vanjski retrovizor i okreta glave - provjere mrtvog kuta

-morate provjeriti prometne uvjete prije izvođenja bilo koje radnje vozilom

Oduzimanje prednosti

- prekasno uočavanje vozila

- kriva procjena

- kada vozilo koje je u prednosti uspori zbog vašeg vozila smatra se da ste mu oduzeli prednost

Gašenje vozila

- najčešći je razlog gašenja vozila kretanje u krivoj brzini

- prilikom dizanja papučice spojke nedovoljno zadržavanje papučice u momentu prijenosa sile

- nedovoljno gasa - nedovoljno snage

Doticaj rubnog kamena (renzola)

-prilikom desnog skretanja zadnji kotači rade manji luk nego prvi - doticaj rubnog kamena zadnjim desnim kotačem

- prilikom parkiranja

- prilikom polukružnog okretanja uz pomoć desne bočne ulice - potrebno je spustiti desni vanjski retrovizor i kontrolirati udaljenost zadnjeg desnog kotača i rubnog kamena

Nepoštivanje semafora

- prekasno uočavanje

- intenzivno kočenje

- prelazak zaustavne crte

- neuočavanje dopunske zelene strelice

- na dopunskoj zelenoj strelici neprovjeravanje prometnih uvjeta

- negledanje semafora do kraja

Nepoštivanje prometnog znaka

- nepotpuno zaustavljanje vozila na znaku stop

- neuočavanje prometnog znaka

- vožnja u zabranjeni smjer

- neprovjeravanje prometnih uvjeta na znaku trokut

Parkiranje

- neprovjeravanje prometnih uvjeta

- prilikom vožnje unazad negledanje unazad

- nasilan ulazak u parkirno mjesto- nestajanje kada je vozilo preblizu drugog vozila

- doticaj rubnog kamena

- prilikom izlaska iz parkirališnog mjesta vožnjom unazad negledanje prednjeg kraja vozila - prednji kraj vozila preblizu lijevom parkiranom vozilu

Bočni razmak

- prilikom prolaska - zaobilaženja parkiranih vozila sa desne strane nedovoljna udaljenost do vozila - preporuka: vozila zaobilaziti na udaljenosti otvorenih vrata

- prilikom zaobilaženja pješaka premala udaljenost

Neprilagođena brzina

- potrebno je brzinu vožnje prilagoditi prometnoj situaciji, vremenskim uvjetima, stanju kolnika, vozilu i svojim vozačkim mogućnostima

- prilikom skretanja

- prilikom parkiranja

- prilikom polukružnog okretanja

Kočenje

- iznenadno

- preintenzivno

- prekasno

Skretanje u pogrešnu prometnu traku

- na raskrižju kada dvije prometne trake skreću u dvije prometne trake potrebno je nastaviti skretanje svojom prometnom trakom

Nepropuštanje pješaka

- prekasno uočavanje pješaka

- neuočavanje pješaka

- nekorektan odnos prema pješacima

Puna crta

- najčešće prilikom prestrojavanja

Prekasno reagiranje

- na pogreške drugih sudionika u prometu

Neprovjeravanje glavne desne bočne ceste

- na raskrižju cesta iste važnosti neprovjeravanje glavne desne bočne ceste

Skretnje lijevo iz jednosmjerne ulice

- prilikom skretanja lijevo iz jednosmjerne ulice nepribližavanje lijevom rubu ceste

Prespora vožnja

- potrebno je da brzina vožnje bude uobičajena

- voziti u potrebnom stupnju prijenosa

Prebrza vožnja

- vožnja brzinom neprilagođenom prometnim uvjetima

- nepoštivanje ograničenja brzine

Kretanje na uzbrdici

- auto krene unazad

- mjenjač ostane u drugoj brzini

- gašenje auta

Dodajte komentar

* Obvezne informacije
10000
Primi i povuci fotke (max 3)
Captcha Image

Komentari (6)

Avatar
New

Poštovani, danas sam pao vožnju za A kategoriju. Razlog je što sam 2x prikočio kod semafora. Prvi puta jer je bilo crveno pješacima pa sam očekivao da bi se ubrzo moglo upaliti žuto svijetlo i da auto od autoškole neće stići proći za menom. Drugi puta, skrećem na semaforu desno, auto iz ulice nasuprot mene dolazi i skreće lijevo. Ja imam prednost, ali kočim i propuštam ga jer je prilazio nešto većom brzinom od uobičajene (na motoru sam više oprezan). Zbog ta 2 kočenja sam pao, sve ostalo je bilo odlično, da li je to valjan razlog za pad?

Avatar
Admin

Koliko vidim već na prvom kočenju ste napravili diskreditirajuću grešku gdje ste kočili dok je pješacima bilo upaljeno crveno svjetlo, a Vama naravno zeleno zbog straha da vozilo autoškole ne bi stiglo proći. Za vozilo autoškole vas ne bi trebalo biti briga jer ako ne uspiju proći kroz semafor sa vašim instruktorom ste već prije dogovorili postupak.

(Edited)
Avatar
New

Poštovani ako je tijekom cijele vožnje sve u redu napravljeno,jedino tijekom vožnje kroz nadvožnjak 56 na sat a dozvoljeno je 50 jedina greška i padam ispit da li se moglo to pregledati hvala L.p

Avatar
Admin

Vjerojato mislite "progledati kroz prste"?..Naravno da može..ali nisam još čuo da bi se to i dogodilo..

Avatar
New

Poštovani,ako se nismo dovoljno približili lijevom rubu ceste prilikom skretanja lijevo iz jednosmjerne ulice,dali je to automatski pad ispita, ili je dozvoljeno ispravljanje greške , na način da se ponovi radnja ?

Zahvaljujem unaprijed.

Avatar
Admin

Automatski je pad..

Po meni, to je premala greška za pad..ali ne možemo to promjeniti..