
Stavite mjenjač u neutralni položaj (ler) - nije obavezno, ali preporučam početnicima. Čak i dok je motor isključen prilikom stavljanja mjenjača u neutralni položaj (ler) morate imati stisnutu papučicu spojke.
Ugasite sve potrošače struje - moguće je da je prilikom zadnjeg isključivanja motora iz rada ostao uključen radio, ventilacija, svjetla, brisači ili slično, koji su trenutno na čekanju (stand by-u). Kada okrenemo ključ i damo kontakt (to znači da smo zatvorili strujni krug i da smo spremni za pokretanje motora), a potrošači su još uključeni, akumulator će se dodatno nepotrebno opteretiti. Ako akumulator ima više struje, elektropokretač će lakše pokrenuti motor. Na to naročito pripazimo za vrijeme hladnog vremena kada kapacitet akumulatora pada, a motor se teže uključi u rad (upali, zapali).
Stisnite papučicu spojke (kvačila, kuplunga), jer tada elektropokretač prilikom pokretanja motora neće morati pokretati još i dijelove mijenjačke kutije (getribe).
Komentari (2)
Kod paljenja motora radim sve po propisu ali zbog nekog razloga ključ je jako tvrd. Imam osječaj da će puknuti. Imam osječaj kao da je vlaga ušla u bravu.
Šta da napravim?
Mogao bi pomoći WD-40 sprej koji ušpricamo u samu bravu. Ako i ne pomogne, ne može se ništa loše dogoditi. Postoje i bravari kojima su specijalnost brave na autima. Zadnja opcija je automehaničar ili autoelektričar koji će promjeniti bravu. Zadnja opcija je i najskuplja.